Sunday, December 26, 2010

Gila Music punya pasal...:P

im not insane im not insane..hahaha...
im not insane im not.....not insane...
mother...come back to me its almost easy..said at all...
come back to me its almost easy...

itu lah dia sekerat lirik lagu yang paling aku minat gile sampai nak bnanah dah telinga ni aku denga...band dia mmg famous la dkalangan peminat muzik genre METAL and HARDCORE..
so,,sebelum boleh blaja main lagu tuh,,aku msti lah kena ada gitar letrik skurang-kurangnya kan..ye idok??haha..

berbadan oren,,berleher jinjang,,dan bertali 6...cuba teka ape tu???tak tau??haaa...ni aku nak kasi tau..tu lah dia gitar KAPOK aku..haha..
.nak maen lagu metal cam mne kalau berbekalkan gitar kapok aje...haru dbuatnye dga sound dia.
justeru itu,,tu yang aku bkerja skarang ni..nak earn duit sket..boleh la aku merase maen gitar letrik..haha..

tapi,,aku tau yang men alt muzik bartali ni bedosa..so,,aku seimbangkan la ngan agama,..insyaAllah tak lalai..wallahualamm...!!zaaaasss;;)

credit to: chubbyharusdirejam


ni la dia gitar yang aku idam idamkan..haha..

No comments: